Dugo prije nego što je pojam “product-led growth” postao popularan, Atlassian je nudio besplatne verzije gotovo svih svojih alata za poslovnu kolaboraciju. Danas, to znači besplatan pristup s ograničenjem na do 10 korisnika uz neka druga dodatna ograničenja. Za startupove, to je dobar način da započnu s korištenjem alata poput Jire i Confluenca, ali mnogi tu brojku prerastu u vrlo kratkom roku.
S time na umu, Atlassian je pokrenuo program Atlassian for Startups koji startupovima s manje od 10 milijuna dolara financiranja, daju godinu dana besplatnog korištenja za do 50 korisnika. Proizvodi obuhvaćeni ovim programom su Jira, Confluence, Loom, Jira Product Discovery, Bitbucket i Compass.
Atlassianova CMO Zeynep Inanoglu Ozdemir, rekla je da tvrtka već dugo prati kako startupovi rastu na njenoj platformi i postaju velike, zrele tvrtke.
“Očito je da je to win-win situacija,” rekla je. “Sviđa nam se to što dijelomično možemo rasteretiti tvrte s tog upravljačkog aspekta i aspekta projekt menadžmenta kako bi se mogle usredotočiti na inovacije. Stoga smo pomislili, u redu, pomoći ćemo startup zajednici kako bismo im olakšali početak.”
Valja spomenuti da, iako je Atlassian u početku proizvode distribuirao u tehnološkom sektoru, snažno se usredotočio i na uključivanje “netehnoloških” startupova. Ozdemir govori da očekuje veliki broj netehnoloških tvrtki koje će se prijaviti za Atlassian for Startups program.
S pokretanjem ovog programa, Atlassian je objavio i partnerstvo s nekolicinom startup akceleratora kao što su AWS Activate, Accel, Blackbird i Menlo Ventures.